8 ianuarie 2016 18:31
1344 vizualizări

6 metode dovedite științific pentru învățare eficientă

Studiile arată că sunt unele metode care au fost încercate și care s-au dovedit a fi cu adevărat eficiente pentru a învăța nu numai pentru un singur examen, ci pentru tot restul vieții.

Și cine altcineva ar fi mai potrivit să vorbească despre asta decât câștigătorul premiului Nobel – Richard Feynman?

James Glick vorbește în biografia lui Richard Feynman din 1993 despre tehnicile timpurii folosite de Feynman pentru a învăța, în timp ce frecventa cursurile Universității Princeton:

Lua un caiet nou și scria pe prima pagină LUCRURI DESPRE CARE NU ȘTIU NIMIC. Atunci pentru prima, dar nu și ultima oară, și-a reorganizat cunoștințele. A lucrat timp de săptămâni întregi la reducerea punctelor din acea listă, căutând în permanență inconsistențe sau feluri eficiente de a învăța.”

Când înveți ceva dificil e nevoie de......................

 

Curios să aflii și celelalte metode de învățare ale lui Richard Feynman? Dă click aici pentru a citi articolul complet!

Informaţiile* prezentate pe site-ul AdmitereLiceu.ro au fost preluate din surse publice precum http://admitere.edu.ro, http://bacalaureat.edu.ro, http://evaluare.edu.ro, http://harta.bdne.edu.ro/ sau site-urile proprii ale instituţiilor de învăţământ. O parte din specializări au fost reorganizate, prin urmare unele date au fost interpretate pentru a facilita compararea mediilor şi stabilirea opţiunilor. Înainte de efectuarea alegerilor definitive şi completarea fişelor de înscriere, vă recomandăm să consultaţi brosura de admitere distribuită în şcoli şi site-urile oficiale ale Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării, pentru erate. Echipa INTUITEXT actualizează în mod constant informaţiile publicate pe AdmitereLiceu.ro, în funcţie de modificările semnalate.

*Datele prezentate au un rol informativ. INTUITEXT nu poate fi făcută răspunzatoare pentru nici o daună, de orice natură ar fi aceasta, provocată utilizatorilor săi de folosirea informaţiilor furnizate de INTUITEXT.